UA   RU   DE   EN

 

Запасні частини кар'єрних екскаваторів

На підприємствах з видобутку руд та нерудних матеріалів використовується велика гамма технологічних машин та обладнання, що працює у важких умовах. На вітчизняних кар'єрах широко застосовуються екскаватори типу ЕКГ, більшість яких експлуатується протягом 10-20 років.

 

Призначення кар'єрних екскаваторів

Призначені екскаватори ЕКГ для розробки та завантаження в транспортні засоби або у відвал корисних копалин та розкривних порід. Використовуються екскаватори ЕКГ на відкритих гірничих роботах у чорній та кольоровій металургії, у вугільній промисловості, у промисловості будівельних матеріалів, а також для виконання великих обсягів земляних робіт у промисловому будівництві.

Сьогодні екскаватори ЕКГ-5А, ЕКГ-8І та їх модифікації залишаються основним обладнанням та продовжують інтенсивно експлуатуватися на гірничо-рудних та вугільних підприємствах. Зростання кількості проблем, пов'язаних із пошкодженням базових елементів та металоконструкцій, виходом з ладу електромашин, систем управління головними приводами та ін., вказує на значне зношування парку. Що, у свою чергу, явно вказує на необхідність його поновлення протягом найближчих 6-8 років.

Екскаватор ЕКГ-5, кар'єрний гусеничний з ковшем місткістю 5 м3 - електрична кар'єрна повноповоротна лопата на гусеничному ходу, призначена для виїмки та навантаження в транспортні засоби корисних копалин та розкривних порід, у тому числі важких скельних, попередньо розриних. >

Екскаватор ЕКГ-5А є модифікацією раніше випущених Уралмашзаводом моделей ЕКГ-4.6Б, ЕКГ-4,6А, ЕКГ-4,6. Завдяки цьому багато вузлів та деталей зазначених екскаваторів можуть бути використані при ремонті екскаватора ЕКГ-5А.

Основні частини екскаватора та конструкція

Робоче обладнання, поворотна платформа з механізмами, ходовий візок. Робоче обладнання включає ківш, рукоять ковша, механізм відкривання ковша, стрілу з напірним механізмом та двоногу стійку. Нижній кінець стріли спирається на підп'ятники поворотної платформи, а верхній підтримується на вазі канатним поліспастом.

На поворотній платформі екскаватора встановлені підйомна лебідка, два поворотні механізми, електрообладнання, пневмосистема, двонога стійка, стрілова лебідка та кузов. У передній правій частині платформи розташована кабіна машиніста. Поворотна платформа через роликове коло спирається на ходовий візок і з'єднана з ним центральною цапфою. Між поворотною та нижньою рамами встановлений високовольтний струмоприймач.

Ходовий візок складається з нижньої рами, гусеничного ходу, зубчастого вінця з нижньою кільцевою рейкою, редуктора ходу з гальмом, гідросистеми керування гальмом, муфтами перемикання гусеничного ходу. ТОВ Кривбасцветплав виробляє для ЕКГ-5А підшипники ковзання та запасні частини з бронзи та латуні, що працюють на знос і зазнають високих ударних навантажень :

  • Гусеничний хід;
  • Сідловий підшипник;
  • Роликове коло.

Напірний механізм служить для повідомлення рукояті поворотно-поступального руху. Механізм складається з напірної лебідки та канатів.

Гальмування підйомного механізму під час роботи здійснюється протитечією. Для загальмовування механізму підйому при зупинці машини та знеструмленні екскаватора передбачені два колодкові пневматичні гальма, уніфіковані з гальмом механізму напору. Поворотний механізм екскаватора служить для обертання поворотної платформи з механізмами та робочим обладнанням. Привід повороту здійснюється двома однаковими механізмами, кожен з яких складається з електродвигуна та редуктора.

У разі потреби екскаватор ЕКГ-8І може бути переобладнаний на екскаватор ЕКГ-4у або ЕКГ-6. Для цього необхідно зробити заміну робочого обладнання (стріли, рукояті, ковша, підвіски стріли). Основні вузли уніфіковані із відповідними вузлами екскаватора ЕКГ-4у, ЕКГ-6.

 

Бронзовые втулки

 

Мапа сайту